Ariesmedishop.cz

Často kladené otázky

  1. Musím být zaregistrovaný, abych mohl nakoupit?
    Pokud se nechcete registrovat, při dokončování objednávky zvolte v kroku „PŘIHLÁSIT“ možnost „NAKOUPIT BEZ REGISTRACE“. Pro registrované zákazníky však připravujeme zajímavé nabídky, slevy a informace, na které zákazník bez registrace bohužel nedosáhne.

  2. Zboží, u kterého uvádíte dostupnost skladem, máte skutečně na skladě?
    Ano, veškeré zboží je skutečně skladem v centrálním skladu ve Studenci.

  3. Mohu si zboží prohlédnout i na vašich prodejnách?
    Ano, zboží je vystaveno i na všech prodejnách ARIES MEDISHOP

  4. Kde najdu kontakty na vaše prodejny?
    Kontakty na prodejny naleznete zde. V levém menu vyberte konkrétní prodejnu.

  5. Mohu uskutečnit nákup na splátky?
    V současné době splátkový prodej nenabízíme.

  6. Je možné dočasně zapůjčit zdravotní pomůcku?
    Ano, některé pomůcky lze zapůjčit na prodejně Studenec, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu info@ariesmedishop.cz.

  7. Chcete se stát našim velkoobchodním partnerem?
    Ano. Pokud máte zájem o velkoobchodní spolupráci v rámci našich výrobků, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu mailto:info@aries.eu.

  8. Jak si změním heslo?
    Přihlaste se ke svému účtu, kurzor myši umístěte na tlačítko „MŮJ ÚČET“ a klikněte na „ZMĚNIT HESLO“.

  9. Jak mám postupovat, pokud jsem nenašel potřebné informace nebo zboží?
    S dalšími dotazy se na nás s důvěrou obracejte v pracovní dny od 8:00 do 17:00 na tel.: 800 111 595 nebo na emailu: info@ariesmedishop.cz.