Často kladené otázky
- Musím být zaregistrovaný, abych mohl nakoupit?
Pokud se nechcete registrovat, při dokončování objednávky zvolte v kroku „PŘIHLÁSIT“ možnost „NAKOUPIT BEZ REGISTRACE“. Pro registrované zákazníky však připravujeme zajímavé nabídky, slevy a informace, na které zákazník bez registrace bohužel nedosáhne. - Zboží, u kterého uvádíte dostupnost skladem, máte skutečně na skladě?
Ano, veškeré zboží je skutečně skladem v centrálním skladu ve Studenci. - Mohu si zboží prohlédnout i na vašich prodejnách?
Ano, zboží je vystaveno i na všech prodejnách ARIES MEDISHOP - Kde najdu kontakty na vaše prodejny?
Kontakty na prodejny naleznete zde. V levém menu vyberte konkrétní prodejnu. - Mohu uskutečnit nákup na splátky?
V současné době splátkový prodej nenabízíme. - Je možné dočasně zapůjčit zdravotní pomůcku?
Ano, některé pomůcky lze zapůjčit na prodejně Studenec, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu info@ariesmedishop.cz. - Chcete se stát našim velkoobchodním partnerem?
Ano. Pokud máte zájem o velkoobchodní spolupráci v rámci našich výrobků, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu mailto:info@aries.eu. - Jak si změním heslo?
Přihlaste se ke svému účtu, kurzor myši umístěte na tlačítko „MŮJ ÚČET“ a klikněte na „ZMĚNIT HESLO“. - Jak mám postupovat, pokud jsem nenašel potřebné informace nebo zboží?
S dalšími dotazy se na nás s důvěrou obracejte v pracovní dny od 8:00 do 17:00 na tel.: 800 111 595 nebo na emailu: info@ariesmedishop.cz.